astropedia.gr

Το δώρο της Αρμονίας: Η αίσθηση του ελέγχου!

Το δώρο της Αρμονίας: Η αίσθηση του ελέγχου!
Η αίσθηση του ελέγχου της καθημερινότητας και της ζωής μας, μας δίνει αυτοπεποίθηση και την ικανοποίηση ότι εμείς διαμορφώνουμε το πεπρωμένο μας. Έτσι, δεν είμαστε πλέον θύματα της ζωής. Αποκτώντας τον έλεγχο της ζωής μας, κερδίζουμε την ευτυχία, την αυτοπεποίθηση και την ευημερία που μας αξίζει. Πώς, όμως, μπορούμε να πετύχουμε κάτι τέτοιο; Διαβάζοντας το άρθρο μας θα διαπιστώσετε ότι πράγματι, υπάρχουν τρόποι να αποκτήσετε τον έλεγχο σε κάθε τομέα της ζωής σας και να κατακτήσετε όλα όσα επιθυμείτε! 

Μίλησε τώρα με τους καλύτερους Αστρολόγους του astropedia.gr στην πιο οικονομική
γραμμή προβλέψεων Κάλεσε στο14780 ή στείλτε SMS ASTRA στο 54760

 
  • Αρμονία και Φιλίες 
Καθώς μεγαλώνουμε, οι προτεραιότητές μας αλλάζουν. Ένα συνηθισμένο λάθος που κάνουμε είναι να περιμένουμε από τους φίλους μας να αλλάξουν μαζί μας. Η απόκτηση ελέγχου σε αυτόν τον τομέα της ζωής μας σημαίνει μια αναθεώρηση των φιλικών μας σχέσεων. Ίσως ακούγεται σκληρό, αλλά πολλοί άνθρωποί εξακολουθούν να παραμένουν προσκολλημένοι σε φιλίες που έχουν κάνει τον κύκλο τους και οι οποίες δεν ικανοποιούν πλέον καμία από τις ανάγκες τους. Πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας: «εγώ τι κερδίζω από αυτό; Είναι απαραίτητα να βρείτε ανθρώπους που μπορούν πραγματικά να σας στηρίξουν. Αυτό σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να αφήσετε πίσω σας φιλίες οι οποίες δεν σας ικανοποιούν, όπου πάντα εσείς δίνετε αλλά δεν νιώθετε ότι λαμβάνετε το ίδιο. Μπορεί συχνά να νιώθετε ότι έχετε χάσει τον έλεγχο, όταν σπαταλάτε πολύτιμο χρόνο από την κοινωνική σας ζωή σε ανθρώπους, με τους οποίους νιώθετε πραγματικά ότι θέλετε να είστε φίλοι ή με τους οποίους δεν υπάρχει συνεννόηση ή γενικά κάτι κοινό. Οι αληθινοί φίλοι είναι εκείνοι τους οποίους θέλετε να έχετε γύρω σας γιατί σας κάνουν να νιώθετε καλά. Σχεδιάστε να τους βλέπετε όσο συχνότερα γίνεται ή ακόμα καλύτερα, προγραμματίστε μια δραστηριότητα μαζί τους. Δώστε τους να καταλάβουν ότι εξακολουθούν να είναι ανάμεσα στις προτεραιότητές σας στη ζωή. Θα πρέπει να παραμερίσετε τις «ρηχές» γνωριμίες και να αφήσετε τις πραγματικές φιλίες να γίνουν ακόμα πιο ισχυρές.    

  • Αρμονία και Σχέσεις
Υπάρχει ένας γενικευμένος φόβος ότι η Τρίτη δεκαετία της ζωής μας είναι η τελευταία μας ευκαιρία στη νεότητα. Αν έχετε μια σχέση που δεν σας ικανοποιεί, ίσως νιώθετε ότι δεν μπορείτε να χωρίσετε γιατί δεν θα βρείτε κάποιον άλλον. Αν είστε μόνη, ίσως πιστεύετε ότι είναι η τελευταία σας ευκαιρία να βρείτε έναν καλό άντρα και να κάνετε παιδιά. Όλα αυτά μπορούν να σας ασκήσουν τρομακτική πίεση και να νιώσετε ότι έχετε χάσει τον έλεγχο. Μην προσπαθείτε να ελέγξετε τις σχέσεις σας, αλλά επικεντρωθείτε στο να αποκτήσετε τον έλεγχο του εαυτού σας. Οι σχέσεις είναι ρευστές και ελαστικές. Δεν μπορείτε να έχετε τον απόλυτο έλεγχό τους, ούτε τώρα ούτε στο μέλλον. Αντί να θέτετε στον εαυτό σας αδύνατες διορίες, όπως «θα μείνω έγκυος στους επόμενους έξι μήνες» οι οποίες θα σας δημιουργήσουν περιττό άγχος, επικεντρώστε την προσοχή σας στο να απολαύσετε τη ζωή. Αν ασχοληθείτε με τον εαυτό σας και είστε γεμάτη ζωντάνια, το πιθανότερο είναι ότι οι καλές σχέσεις θα ακολουθήσουν. Οι ειδικοί προτείνουν τον «υγιή εγωισμό», δηλαδή να κάνετε πράγματα για τον εαυτό σας, τα οποία σας κάνουν να νιώθετε καλά. Οι γυναίκες συχνά θέλουν κάποιον να τους πείσει να βάλουν τον εαυτό τους πάνω απ΄ όλα. Αν όμως το προσπαθήσετε μόνες σας θα γίνετε αμέσως πιο δυνατές και περισσότερο ευέλικτες – δύο στοιχεία απαραίτητα για μια επιτυχημένη σχέση. Έπειτα, όταν εμφανιστεί κάποιος ο οποίος σας ενδιαφέρει, θα έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας και αυτοέλεγχο και αυτά εγγυώνται την επιτυχία.  

  • Αρμονία και Οικογένεια
Αποφασίστε ποιες αξίες είναι σημαντικές για εσάς. Ως προς τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών, συζητήστε με τον σύντροφό σας σε ποια. θέματα δεν πρόκειται να δεχτείτε διαφωνίες, όπως την ώρα του βραδινού ύπνου ή την υγιεινή διατροφή. Να είστε αυστηροί με τα παιδιά σας ως προς αυτό, αποφύγετε όμως να είστε απόλυτοι σε άλλους τομείς. Από τη στιγμή που θα καθιερώσετε κάποιους κανόνες ως μητέρα, θα αυξηθούν οι πιθανότητες σας να τους εφαρμόσετε και να νιώσετε πως έχετε τον έλεγχο. Αν απλά έχετε αναλάβει πολλές ευθύνες μέσα στην οικογένεια, η επανάκτηση του ελέγχου μπορεί να συνεπάγεται ότι απαλλάσσεστε από ορισμένα βάρη. Πρώτα, πρέπει να αναγνωρίσετε ότι κερδίζετε κάποια ανταμοιβή όντας ο άνθρωπος που τα κάνει όλα. Παραδείγματος χάρη, όλοι εξαρτώνται από εσάς ή εσείς υπαγορεύετε τον τρόπο με τον οποίο γίνονται τα πράγματα. Έπειτα, πρέπει να είστε διατεθειμένες να πείτε «Θα σταματήσω να το κάνω». Μπορείτε να προσλάβετε οικιακή βοηθό; Ποιες δουλειές μπορούν να κάνουν τα άλλα μέλη της οικογένειας; Αν αυτό δεν σας πείθει, σκεφτείτε τι παραδείγματα θέλετε να δώσετε στα παιδιά σας. Σίγουρα θα προτιμούσατε να σας βλέπουν ως έναν άνθρωπο που έχει τον έλεγχο μιας ευτυχισμένης και ισορροπημένης ζωής και όχι σαν ένα άτομο εξαντλημένο από το άγχος.          

  • Αρμονία και Συνήθειες
Είτε είναι το φαγητό, το αλκοόλ, το κάπνισμά ή μια τάση να βάζετε τον εαυτό σας τελευταίο, οι ανεπιθύμητες συνήθειες κόβονται δύσκολα. Ακριβώς επειδή είναι τόσο ύπουλες, είναι δύσκολο να τις ελέγξουμε. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή σας χωρίς αυτές. Οι ειδικοί μας συμβουλεύουν να δούμε τη συνήθεια ως κάτι ξεχωριστό από εμάς. Αν θέλετε να απαλλαγείτε από μια κακή συνήθεια, είναι καλύτερο να υιοθετήσετε ναι θετική παρά μια αρνητική προσέγγιση. Οι περισσότεροι από εμάς έχουν «κολλήσει» σε πράγματα που δεν θέλουμε. Γιατί, όμως, δεν ρωτάτε τον εαυτό σας τι είναι αυτό που πραγματικά θέλετε; Έπειτα, επικεντρωθείτε σε όλα τα πράγματα που σας αρέσει να κάνετε. Γράψτε ένα σενάριο με μορφή σημειώσεων για το πώς θα θέλετε να είναι η ζωή σας, χωρίς τη συνήθεια που προσπαθείτε να κόψετε, και μετά προσπαθήστε να το ζήσετε στην πραγματικότητα. Η απαλλαγή από μια κακή συνήθεια είναι ο καλύτερος τρόπος να ελέγξετε τη ζωή σας.

  • Αρμονία και Υγεία
Μια σοβαρή προσέγγιση της διατροφής σας και ο έλεγχος της δίαιτάς σας, θα έχουν πολύ θετικά αποτελέσματα. Όχι μόνο θα μειώσουν τον κίνδυνο σοβαρών ασθενειών, όπως ο καρκίνος και οι καρδιόπαθειες, αλλά και θα τονώσουν τα επίπεδα της ενέργειας σας. Ιδιαίτερα όταν φτάσουμε στην τρίτη δεκαετία της ζωής μας, είναι η ιδανική στιγμή να υιοθετήσουμε μια υγιεινή διατροφή σε μόνιμη βάση. Θυμηθείτε να τρωτέ πάντα τρία γεύματα την ημέρα. Το πρωινό είναι σημαντικό για την ενέργεια όλη της ημέρας και θα σας βοηθήσει να μην φάτε υπερβολικά αργότερα. Δύο γεύματα θα πρέπει να περιλαμβάνουν πρωτεΐνες, όπως άπαχο κρέας, ψάρι, αυγά, γαλακτικά προϊόντα ή όσπρια. Καταναλώνετε τρεις με τέσσερις μερίδες τροφές με υδατάνθρακες, όπως ρύζι, πατάτες, ψωμί ή ζυμαρικά και τουλάχιστον πέντε μερίδες φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Εκτός του ότι αυτή είναι η βάση μιας υγιεινής διατροφής, διαθέτουν επίσης πολλές αντιγηραντικές ιδιότητες. Δοκιμάστε υπέροχες, πολύχρωμες ποικιλίες, όπως μανγκό, βερίκοκα, πιπεριές, τομάτες, φράουλες και ακτινίδια. Μπορείτε, επίσης, να δοκιμάσετε τροφές πλούσιες σε φυτικά οιστρογόνα. Κατά τη διάρκεια της τρίτης δεκαετίες της ζωής μας, τα επίπεδα φυσικών οιστρογόνων του σώματός μας αρχίζουν να πέφτουν. Αν συμπεριλάβετε φυσικές πηγές οιστρογόνων στη διατροφή σας, θα διατηρήσετε το δέρμα σας νεανικό, ανεβασμένη την ψυχολογική σας διάθεση αλλά και αμείωτο το ενδιαφέρον σας για το σεξ. Προπάντων, μη χάνετε την επαφή σας με την πραγματικότητα. Κοιτάξτε ποιο είναι το σωστό βάρος για εσάς και όχι αυτό που «είναι στη μόδα». Επικεντρωθείτε στο να είστε «υγιής» και όχι «αδύνατη»     

  • Αρμονία και Οικονομικά
Όταν η οικονομική σας κατάσταση είναι υπό έλεγχο, είναι πολύ πιο εύκολο για εσάς να είστε ο εαυτός σας. Νιώθετε πιο υγιείς, μπορείτε να ζήσετε μια σχετικά απαλλαγμένη από το άγχος ζωή και να επικεντρωθείτε στους στόχους σας. Οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι το πρώτο βήμα για να αποκτήσετε τον έλεγχο των οικονομικών σας είναι  να είστε απόλυτα ειλικρινείς με τον εαυτό σας. Κρατήστε τα αντίγραφα των αναλυτικών λογαριασμών της πιστωτικής σας κάρτας από τους τελευταίους μήνες και κάνετε μια λίστα από όλα σας τα έξοδα. Αφού ξεκαθαρίσετε πού πηγαίνουν όλα σας τα λεφτά, βρείτε έναν τρόπο να κάνετε περικοπές περίπου 10- 30% τον μήνα. Σημειώστε τουλάχιστον πέντε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κάνετε οικονομία. Παραδείγματος χάρη, κόψτε τους απογευματινούς καφέδες μετά το γραφείο. Το πιθανότερο είναι ότι θα ξαφνιαστείτε από το πόσα λεφτά ξοδεύετε σε πράγματα που δεν χρειάζεστε. Έπειτα, αρχίστε να σκέφτεστε πακέτα αποταμίευσης και επενδύσεων που προσφέρουν οι διάφορες τράπεζες, έτσι ώστε να αποκτήσετε μεγαλύτερη ευελιξία και ελευθερία κινήσεων στο μέλλον. Αναλάβετε την ευθύνη των εξόδων σας και το αίσθημα του ελέγχου που θα κερδίσετε θα μοιραστεί σε όλου τους τομείς της ζωής σας.  



Εγγραφή στο Newsletter

Ημερομηνία και ώρα γέννησης

/
/
-
: