astropedia.gr

Κοκό Σανέλ - Ανάλυση γενέθλιου ωροσκοπίου

Κοκό Σανέλ - Ανάλυση γενέθλιου ωροσκοπίου
Λίγα λόγια για την Κοκό Σανέλ…

Η Κοκό Σανέλ ήταν Γαλλίδα σχεδιάστρια μόδας. Αναμφίβολα, υπήρξε μία από τις διασημότερες σχεδιάστριες του 20ού αιώνα παγκοσμίως. Γεννήθηκε στις 19/8/1883 και πέθανε στις 10/1/1971. Το «Coco Chanel» ήταν κατά το ήμισυ το αληθινό της όνομα. Στην πραγματικότητα ονομαζόταν «Gabrielle Bonheur Chanel».

Η Κοκό μεγάλωσε σε ένα γαλλικό ορφανοτροφείο. Ειδικότερα, μετά τον θάνατο της μητέρας της αυτή και οι δύο αδελφές της κατέληξαν σε ορφανοτροφείο. Από ό,τι φαίνεται οι μνήμες της Κοκό από εκεί την επηρέασαν βαθιά και διαμόρφωσαν την ενδυματολογική αισθητική της, καθώς το απλοϊκό και άκαμπτο φόρεμα των καλογριών αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον του ορφανοτροφείου άσκησαν επιρροή στα σχέδιά της που ακολούθησαν.

Η Κοκό είχε και την ιδιότητα της ηθοποιού. Όσον αφορά στο ψευδώνυμο «Coco», αυτό προέκυψε μετά από μία παράστασή της το 1905, κατά τη διάρκεια της οποίας τραγούδησε «Qui qu'a vu Coco, dans le Trocadero» ενώπιον ενός κοινού αγράμματων θαυμαστών της σε μια μουσική σκηνή κάποιας επαρχιακής πόλης (La Rotande).

Το έτος 1909 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην πρωτεύουσα της Γαλλίας. Το εν λόγω κατάστημα πουλούσε γυναικεία καπέλα. Το έτος 1923 δημιούργησε το άρωμα «Chanel No 5» ενώ μέσω της ευρηματικότητάς της κατόρθωσε να ενσωματώσει στη γυναικεία γκαρνταρόμπα το Little Black Dress (μικρό μαύρο φόρεμα). Απέρριψε τη γυναικεία μόδα της εποχής της και δημιούργησε δικά της ρούχα, χρησιμοποιώντας σπορ τζάκετ και γραβάτες, που μέχρι τότε μόνον οι άνδρες συνήθιζαν να φοράνε. Αυτή η γυναίκα ήταν αποφασισμένη να δώσει μια γροθιά στο κατεστημένο και στους παλαιότερους κώδικες, με απώτερο σκοπό να ανακαλύψει τους κατάλληλους τρόπους αυτοέκφρασης.

Η Κοκό Σανέλ εισήγαγε πολλές καινοτομίες στη γυναικεία μόδα. Μεταξύ άλλων, καθιέρωσε τις γυναικείες πυτζάμες, τις οποίες μπόρεσε να κάνει κοινωνικά αποδεκτές, το στυλ unisex, το gypsy λουκ, τα παντελόνια για γυναίκες, το μαύρισμα και το κοντό γυναικείο μαλλί. Συν τοις άλλοις, έκανε χρήση ζωηρών χρωμάτων αλλά, ταυτόχρονα, εισήγαγε και διακοσμητικά στοιχεία καθώς επίσης το τούλι και την δαντέλα, προκειμένου να «μαλακώσει» το ντύσιμο και να το κάνει πιο ρομαντικό.

Για την Κοκό κύρια πηγή έμπνευσης αποτέλεσαν η καθημερινή της ζωή και οι στενές διαπροσωπικές της σχέσεις και, δη, οι ερωτικές. Δεν παντρεύτηκε ούτε απέκτησε απογόνους. Φημολογείται ότι δε μπορούσε να αποκτήσει τα δικά της βιολογικά παιδιά λόγω κάποιας έκτρωσης που είχε κάνει σε πιο νεαρή ηλικία. Γενικά, ελκυόταν από άνδρες των ανώτερων κοινωνικών στρωμάτων. Έκανε πολλές σχέσεις, ενώ σύμφωνα με διάφορες φήμες, ήταν αμφισεξουαλική.

Σαν σχεδιάστρια κοστουμιών συνεργάστηκε για 4-5 έτη με τον Πάμπλο Πικάσο. Το έτος 1939, ύστερα από την πτώση του Παρισιού, η Κοκό έκλεισε τις μπουτίκ της και εξορίστηκε στην Ελβετία, όπου και πέρασε τα επόμενα 15 έτη της ζωής της, ως τιμωρία για τη σχέση της με έναν ναζιστή. Το έτος 1954 επέστρεψε δυναμικά στο προσκήνιο! Για την ακρίβεια, κατόρθωσε να κατακτήσει ξανά την «κορυφή» της υψηλής ραπτικής.

Η Κοκό απεβίωσε ολομόναχη στην Λωζάνη της Ελβετίας το έτος 1971.

Το γενέθλιο ωροσκόπιο της Κοκό Σανέλ

Ας ρίξουμε, όμως, μια ματιά στο γενέθλιο ωροσκόπιό της, το οποίο πραγματικά παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον...



Πρόκειται για μια Λιονταρίνα με ωροσκόπο στην 29η (αναιρετική) μοίρα του Τοξότη και Σελήνη στους Ιχθύς. Το ηλιοσεληνιακό δίπολο σε δύο ζώδια παντελώς «ξένα» μεταξύ τους τόσο από ποιότητα όσο και από στοιχείο! Αυτό αυτομάτως φανερώνει μια περίπλοκη, πολυδιάστατη και πολυτάλαντη προσωπικότητα! Αναμφίβολα, βίωνε εσωτερικές συγκρούσεις και, πιθανώς, ένα μόνιμο αίσθημα ανικανοποίητου και εσωτερικής ανεπάρκειας. Ήθελε τα πάντα και τίποτα! Το σίγουρο είναι ότι ήταν ιδιαιτέρως ρομαντική, ευαίσθητη και καλλιτεχνική, καθώς τόσο ο Λέων όσο και οι Ιχθύες φημίζονται για τον συναισθηματικό πλούτο, τα ταλέντα τους και τη γενικότερη φιλότεχνη στάση τους.

Από την άλλη, ο ωροσκόπος Τοξότης δείχνει ότι η Κοκό ήταν μια γυναίκα με έντονο ταμπεραμέντο που αναζητούσε την περιπέτεια καθώς επίσης ποικιλία και νέες εμπειρίες. Γεννήθηκε λίγο μετά από Πανσέληνο και αυτό δείχνει μια ιδιαίτερη γυναίκα με πολυάριθμες εσωτερικές αναζητήσεις και διάθεση να αφήσει το «στίγμα» της στο χώρο της μόδας. Ο κυβερνήτης του ωροσκόπου της (Δίας) είναι σε έξαρση από ζωδιακή θέση και γωνιακός, καθότι βρίσκεται μέσα στον έβδομο οίκο.  Η ίδια εξέπεμπε μια γλυκύτητα, ενώ η υγεία της και η φυσική της κατάσταση ήταν σε γενικές γραμμές καλές. Άλλωστε, πέθανε στην ηλικία των 88 ετών! Η μακροζωία της επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι είχε ακμή ογδόου οίκου στον Λέοντα ενώ ο κυβερνήτης του ογδόου (Ήλιος) βρισκόταν στον όγδοο και μάλιστα σε κυριαρχία από ζωδιακή θέση! Επιπρόσθετα, είχε Αφροδίτη στον Λέοντα στον όγδοο, Ερμή στην Παρθένο στον όγδοο και Ουρανό στην Παρθένο στον όγδοο. Χαρακτηριζόταν από συναισθηματική γενναιοδωρία, ήταν ενθουσιώδης, λαμπερή, ευφυής και αναλυτική. Επίσης, είχε μια διαβολεμένη ικανότητα να διακρίνει λεπτομέρειες που οι άλλοι άνθρωποι αδυνατούσαν να δουν. Την ίδια στιγμή ήταν τελειομανής, πιθανώς σε σημείο ψυχαναγκασμού!

Η πολυαστρία των τεσσάρων πλανητών στον όγδοο οίκο του γενέθλιου χάρτη της δείχνει μια εσωστρεφή γυναίκα, με βεβαρημένη ίσως ψυχολογία που ενδεχομένως υπέφερε από διάφορες φοβίες. Μάλιστα, όπως φημολογείται, φοβόταν πολύ το σκοτάδι… Ωστόσο, πρόκειται για ένα άτομο το οποίο είχε την ικανότητα να ξαναγεννιέται μέσα από τις στάχτες του και ήταν ιδιαιτέρως μαγνητικό και σεξουαλικό! Ο Ουρανός στον όγδοο σε συνδυασμό με το τετράγωνο του κυβερνήτη του ογδόου με τον Ποσειδώνα θα μπορούσαν να δείχνουν σύγχυση σε σχέση με την σεξουαλική της ταυτότητα καθώς και μια ροπή στον σεξουαλικό πειραματισμό ή ακόμη και στην αμφισεξουαλικότητα…

Η Σελήνη στον δεύτερο οίκο αποκαλύπτει αγάπη για τα υλικά αγαθά, το χρήμα, τα ρούχα και την μόδα. Αυτή η αγάπη επιβεβαιώνεται και από τη ζωδιακή θέση του νότιου δεσμού της Σελήνης, ο οποίος βρίσκεται στον Ταύρο. Δεν ήταν τυχαίες, άλλωστε, και οι επιλογές συντρόφων που έκανε. Στην πλειοψηφία τους οι παρτενέρ της ήταν ιδιαίτερα εύποροι. Όμως, με ακμή εβδόμου στην αναιρετική μοίρα των Διδύμων, δεν παντρεύτηκε ποτέ! Το θέμα του γάμου έμεινε «ανολοκλήρωτο», «μισοτελειωμένο»… Βέβαια, με Δία στον έβδομο οίκο είχε πολλές ερωτικές σχέσεις και με τον κυβερνήτη του εβδόμου (Ερμή) στον όγδοο βίωσε έντονο πάθος στους δεσμούς της. Το ζώδιο των Διδύμων στην ακμή του εβδόμου δείχνει ότι ήταν εγκεφαλική στα ερωτικά της και αναζητούσε ένα έξυπνο ταίρι που θα μπορούσε να την διεγείρει διανοητικά.

Με το μεσουράνημα στην 29η του Ζυγού, αναμφισβήτητα της ταίριαζε μια καριέρα η οποία θα σχετιζόταν με την μόδα, ένας επαγγελματικός τομέας στον οποίο θα μπορούσε να διοχετεύσει την έμφυτη καλαισθησία της. Όμως, κάτι έπρεπε να αφήσει στη μέση στον εργασιακό τομέα… και αυτό δεν ήταν άλλο από το επάγγελμα του ηθοποιού, το οποίο παράτησε για να γίνει σχεδιάστρια μόδας! Ο κυβερνήτης του μεσουρανήματος (Αφροδίτη) στο λαμπερό ζώδιο του Λέοντα δείχνει ότι οι δημιουργίες της δεν υπήρχε περίπτωση να περάσουν απαρατήρητες! Άλλωστε, με βόρειο δεσμό της Σελήνης στον δέκατο οίκο η συγκεκριμένη γυναίκα ήταν γεννημένη για φήμη, διασημότητα, κοινωνική καταξίωση καθώς και για μια αξιοζήλευτη καριέρα.

Από την άλλη, η ακμή του τετάρτου στην 29η (αναιρετική) του Κριού, σε συνδυασμό με τον Ποσειδώνα και τον νότιο δεσμό της Σελήνης μέσα στον τέταρτο οίκο,  φανερώνουν καρμικές δυσκολίες και απογοητεύσεις που σχετίζονται με το πατρικό οικογενειακό της περιβάλλον. Πράγματι, η Κοκό βίωσε την εγκατάλειψη από την μεριά του πατέρα της (όταν πέθανε η μητέρα της), με αποτέλεσμα να μεγαλώσει σε ορφανοτροφείο. Η επαφή της με τις καλόγριες του ορφανοτροφείου «σφράγισε» τη μετέπειτα πορεία της, καθώς οι καλόγριες την έμαθαν να ράβει και επηρέασαν σημαντικά την ενδυματολογική αισθητική της.

Ο Κρόνος και ο Πλούτωνας στον πέμπτο δείχνουν την προσωρινή επαγγελματική ενασχόλησή της με την υποκριτική, ενώ ταυτόχρονα αποκαλύπτουν πάθος, ίντριγκα, εμμονές και παρασκήνιο στην ερωτική της ζωή. Οι προαναφερθείσες θέσεις καμιά φορά δείχνουν αποβολές, εκτρώσεις ή/και μια γενικότερη δυσκολία σε ό,τι αφορά την κύηση και τις εγκυμοσύνες.

Ο Άρης στον έκτο οίκο επιβεβαιώνει ότι η Κοκό αφιέρωσε πολύ χρόνο και πολλή ενέργεια στον τομέα της εργασίας της. Σε επίπεδο υγείας, μπορεί να υπέφερε από φλεγμονές ή εμπύρετες καταστάσεις, ενώ δεν αποκλείεται να βίωσε και ορισμένα εργατικά ατυχήματα άνευ σημασίας.

Το καλό είναι ότι υπάρχει μια ισορροπία ως προς τα στοιχεία στο χάρτη της, γεγονός το οποίο συμβάλλει σε μια αυξημένη καλαισθησία. Ειδικότερα, έχει τρεις πλανήτες σε ζώδια της Γης, τρεις πλανήτες σε ζώδια του Αέρα, δύο πλανήτες σε ζώδια του Νερού και δύο πλανήτες σε ζώδια της Φωτιάς. Όμως, κυριαρχεί με διαφορά η μεταβλητή ποιότητα (έξι πλανήτες σε μεταβλητά ζώδια), ακολουθεί η σταθερή ποιότητα (τρεις πλανήτες σε σταθερά ζώδια), ενώ τελευταία έρχεται η παρορμητική ποιότητα (ένας πλανήτης σε παρορμητικό ζώδιο). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα ζώδια του Ερμή (Δίδυμοι και Παρθένος) «κονταροχτυπιούνται» μεταξύ τους, διεκδικώντας αμφότερα τον τίτλο του «πυρήνα» του ωροσκοπίου της. Το σίγουρο είναι ότι η προσωπικότητά της χαρακτηριζόταν από ερμιακές ιδιότητες, όπως η νεανικότητα, η δίψα για μάθηση, η εξυπνάδα και η ευελιξία!

Από την άλλη, το τετράγωνο Σελήνης-Κρόνου είναι μια δύσκολη όψη, η οποία αποτελεί σημαντική ένδειξη ανασφάλειας και καχυποψίας. Επιπλέον, είναι πολύ πιθανό η Κοκό να υπέφερε από ένα μόνιμο αίσθημα μοναξιάς. Ωστόσο, το εξάγωνο Ηλίου-Άρη δείχνει μια γυναίκα η οποία είναι ταυτόχρονα αποφασιστική, δυναμική και διεκδικητική, ενώ το εξάγωνο Δία-Ουρανού υπόσχεται συνήθως ξαφνική τύχη ή και διασημότητα.

Τέλος, το τετράγωνο Ηλίου-Ποσειδώνα σκιαγραφεί έναν άνθρωπο πονόψυχο, αφελή, ιδεαλιστή, με ζωηρή φαντασία και με μια τάση στην πλάνη και στις εξαρτήσεις, ενώ το τετράγωνο Αφροδίτης-Ποσειδώνα αποκαλύπτει την τάση της να εξιδανικεύει τους συντρόφους τους, με αποτέλεσμα μετέπειτα να απογοητεύεται και, τελικά, να τους απομυθοποιεί…



Newsletter